Nieuwe reacties op oude berichten
Altijd leuk wanneer er ineens weer reacties verschijnen op (hele) oude berichten. Deze keer is de chocoladetaart aan de beurt. Zou het door Grote Zus komen?
Altijd leuk wanneer er ineens weer reacties verschijnen op (hele) oude berichten. Deze keer is de chocoladetaart aan de beurt. Zou het door Grote Zus komen?
Met mijn nichtje Laura longboarden in het park ? #madskillz #familiebezoek
Afrikaantjes, lekker truttig ?? #lievelings #moestuin
Cadeautje van de tuinvereniging! #moestuin
…met bloemen! Van mijn collega’s! En gisteren kreeg ik ook al zulke mooie van de ouders van. Superleuk!
Brieven van verzekeringsmaatschappijen voor een auto-, begrafenis-, wintersport, annulerings- of inboedelverzekering. Kant-en-klare maaltijden. Te laat komen. Sms-spam. Rode stoplichten. Huis-aan-huis folders. Voorgesneden fruit. Interieur accessoires bij de bouwmarkt. Overgemarineerde producten uit de supermarkt. Telefonische verkooppraat. Medelijden. Spaarzegels. Gemeentebelastingen. Pensioenadvies. Brieven voor de vorige bewoners. Lege accu’s. Wachten. B-films. Bloedprikken. Functioneringsgesprekken. Eindeloze reclameblokken. Prednison. Lekkage. Kou….
Lente! #moestuin #kersenbloesem #hollandseluchten
Reacties zijn gesloten.
je kunt beter op mijn Flickr site kijken. Die wordt tenminste geupdate!!
http://www.flickr.com/photos/madzcakes
Nou het is wel stil op coolbook zeg. Alleen maar twitterrrrr.
Een schande is het! Ik ga NU wat typen!