Herfst
Als het niet regent en niet superkoud is, vind ik de herfst eigenlijk best wel leuk. Misschien moet ik er maar eens een thema tegen aan gooien? Heel sleazy, met rode en gele blaadjes enzo? Of is dat stom?
Als het niet regent en niet superkoud is, vind ik de herfst eigenlijk best wel leuk. Misschien moet ik er maar eens een thema tegen aan gooien? Heel sleazy, met rode en gele blaadjes enzo? Of is dat stom?
“The secret to creativity is knowing how to hide your sources.”
Hij is wit en glanzend en supersnel. En in drie minuten online. Blij!
Surf ik net even naar mijn eigen site, krijg ik zomaar een pop-up met reclame voor een een of ander kansloos afslankproduct naar mijn hoofd geslingerd. Vreemd, want de site draait op mijn eigen domeintje en daar heb ik zeker geen ranzige reclameboodschappen op staan, dus ben ik maar even gaan puzzelen waar die nou…
Ziet het er hier anders uit? Het schijnt dat Coolbook verhuisd is vannacht…van de veilige Jamayo-webruimte naar mijn eigen kleine wereldje….later meer!
Het ging even niet zo soepel allemaal met het arme coolbook. Tot overmaat van ramp blies ik ook nog in mijn enthousiaste pogingen de boel draaiende te houden Reina’s digidiary uit het wereld wijde web en was de ellende bijna niet meer te overzien. Gelukkig is de redding nabij! Als ik een manier verzonnen heb…
Omdat ik volgende maand op vakantie ga, gooi ik heel binnenkort mijn nieuwe coolbook lay-out online! Hij is soort van super zomers, maar ach, dat is Cuba ook!
Reacties zijn gesloten.
toch een beetje de blues?????
Was even schrikken na de vakantie, allemaal blaadjes van de bomen!
Ja, STOM!
Hehehe, echt niet!
Beste Nicoline,
Ik ben eindredacteur van De Rivierwijker. Een krantje van de wijk waar we allebei wonen. Jij bent door mij gevonden in mijn zoektocht naar bloggers die in Rivierenwijk wonen. Ik zou het erg leuk vinden als je post wil sturen naar de Rivierenwijker; als het om dingen gaat die anderen in de wijk wel willen lezen. Hoe sta je daar tegenover? Ik stuur je graag een aflevering van de laatste rivierwijker, al heb je die wellicht deze week al gekregen op je deurmat. Dus, mijn aanbod is je een breder publiek te geven. Eén van 3900 huishoudens. Wil je coole dingen over onze wijk kwijt, dan ben je meer dan welkom. Ik hoor het(?)! Groet, Gerben. Rivierwijker= rivierwijker@live.nl
Sjees wat lees ik hier…
Wordt je een BNNer 🙂