Allemaal even stemmen op Tye!

Kijk hem nou, dit is hem toch gewoon? De baby van het jaar? Met dat superschattige konijn?! En daarom gaan jullie nu allemaal op hem stemmen! Hup! Naar die site!

Kijk hem nou, dit is hem toch gewoon? De baby van het jaar? Met dat superschattige konijn?! En daarom gaan jullie nu allemaal op hem stemmen! Hup! Naar die site!
Bruiloftsbloemen, ze doen het nog! #rawrwedding
Kerst maakt me altijd een beetje treurig. Dan is er weer een jaar voorbij en dan gaat mijn hoofd malen over alles wat ik uitgespookt heb dat jaar, wat ik bereikt heb en wat ik heb laten liggen en dan bedenk ik me dat ik het komende jaar beter mijn best ga doen. Alleen, voor…
Oh, yes, I’m fine, Everything’s just wonderful, I’m having the time of my life. Lily Allen – Everything’s Just Wonderful
Ik hoop dat de rest van het jaar net zo leuk wordt als het feestje dat we vierden toen het net begon! Dus bij deze allemaal een gezellig 2006 gewenst!
Ze mogen natuurlijk niks zeggen, want ze doen alleen het onderzoek, maar toch kreeg ik een “Jawel hoor” antwoord op mijn “Ziet ie er een beetje mooi uit?” vraag. Nu kan ik met een gerust hart op vakantie ha-ha.
Nu is het echt lente in de #moestuin! Vrolijk Pasen!
Reacties zijn gesloten.
Wat een schatje!!!
Wat een poepie!
Jaja, dat is nou je toekomstige schoonzoon, de hubbie-to-be van Laura 🙂
Enig!!!!!!!
Maar Laura is natuurlijk no: 1 voor mij en komt deze op no: 2
@Madeleine, jaja… let maar op die dochter van je want Tye vind haar wel erg leuk 😉