Plaatje
I’m armed and very dangerous.
I’m armed and very dangerous.
Ik weet niet waarom, maar ik heb een ongelofelijke hekel aan Wouter Bos. Ik vind hem echt heel erg verschrikkelijk. Gelukkig zijn er meer. Klikken en doppen in! Trouwens, als je een beetje van gamen houdt is deze ook fantastisch…:-D
…was vanmorgen mijn fiets uit de voortuin gejat. Dat kon er ook nog wel bij. PS Fiets van vriendje stond er uiteraard nog wel. Want die is lelijk (de fiets, niet vriendje) 🙂
Minivakantie in Zeeland ?
Groetjes! #aus2015
Nou vond ik dat gedoe met een uur vooruit of een uur achteruit altijd al best wel ingewikkeld, als je aan de andere kant van de wereld zit wordt het nog veel moeilijker. Hier is namelijk vannacht de wintertijd ingegaan, en dus moest de klok een uur terug. Bij jullie ging de zomertijd in, en…
Ik weet het, het is schandalig. Excuus! Afijn, weblog was stuk, ik had geen onwijze haast om de boel te maken, maar nu begint het toch een beetje te irriteren dat ik niks kan zeggen (over klussen uiteraard) dus vandaar deze tijdelijke versie. Ik ben even overgestapt op WordPress en ik blijf hier voorlopig (of…