Plaatje

Nummer 5 opgehaald bij de Halve van de Haar (de 5km). Gaat wel lekker zo dit jaar ? #halvevandehaar #medalmonday #12medaillesin12maanden #hardlopen #hardlopenisleuk #ikhadmijnhaarwelmogenkammen

Nummer 5 opgehaald bij de Halve van de Haar (de 5km). Gaat wel lekker zo dit jaar ? #halvevandehaar #medalmonday #12medaillesin12maanden #hardlopen #hardlopenisleuk #ikhadmijnhaarwelmogenkammen
Welcome to the tropics! #exmouth #tropics #australia #plumeria
Iemand nog een goed recept voor sambal? Ik krijg nogal veel pepers… #moestuin #blackscorpiontongue #hotshit
Bij mijn kappertje. Alleen voor als je durft! #missbehave
Weinig mensen bij het algemeen werk, dus maar een ander vriendje gemaakt. #moestuin
Krieltjessalade van @francescakookt, maar dan met sperziebonen in plaats van asperges, want die worden hier gevetood (ja, die moest ik opzoeken).
Eind september nog gewoon tomaatjes oogsten. #fijnzo