Plaatje

Lente! #nunogeenbeetjezon

Lente! #nunogeenbeetjezon
Weer een jaar voorbij gevlogen! #lievelingsnine #bestnine2017
Zo, daar ben ik weer. Alleen nog niet helemaal…ik ben mijn stem kwijt! En dat is niet sexy, dat is heel erg onhandig!
Nee! Boe! Mijn reumatoloog Dr. C. gaat helaas het UMC verlaten. Vandaag was mijn laatste bezoekje aan hem. Ik vind het best wel jammer, want we hadden het ondanks dat ik soms superziek was toch altijd best gezellig. Vooral zijn extreme uitlegkwaliteiten en uitgebreide raportages van mijn bloedbeeld gaan ik en Vaders missen. Maar ja,…
Make a wish (het huis staat nog) 🙂 #happy2014
Gin Tonic in de gevangenis! #ginfestival #plop
Ik heb me er een jaar op verheugd, maar hier is ie: mijn lievelingsgin! #ginfestival #marula #gin #gintonic