Plaatje
Gelukkig heb ik nog wel eetlust 🙂 #lunch #ziek
Gelukkig heb ik nog wel eetlust 🙂 #lunch #ziek
Het grootste voordeel van koorts is dat ik eindelijk, voor het eerst deze winter, lekkere warme voetjes heb. Het grote nadeel van koorts is dat alles niet helemaal aankomt. Ik heb net het nieuws gezien en toen was de nieuwslezer gewoon hier op de bank, alsof ie me een voor-het-slapen-gaan verhaaltje kwam vertellen. Al die…
En dat is drie! #goedevoornemens #ladiesrun #hardlopen #hardlopenisleuk
Nooit meer sleutels kwijt (tenzij telefoon kwijt)! #tile
Pasta fresca! #eetvakantie
…nog dit jaar een keer parachutespringen. Zo!
I got dem skilllzzz yo! Én de overall! #verbouwen #bijnaklaar