Plaatje

Moet ik nou ook nog mijn stemdistrict kiezen? ?#keuzestress #burgerplichtlalala #stemmen #utrecht

Moet ik nou ook nog mijn stemdistrict kiezen? ?#keuzestress #burgerplichtlalala #stemmen #utrecht
Eindelijk begin ik me weer een beetje mens te voelen! Ik ben zowaar naar het einde van de straat gelopen en terug zonder te hyperventileren en ik heb zelfs een beetje kleur gekregen van het stiekem in de zon zitten. Ben wel weer misselijk, maar dit keer vanwege de paaseitjes, precies zoals het hoort!
Vandaag weer vier uur achter elkaar in die auto gezeten – vriendinnetje aan de telefoon: “In wat voor auto rij je eigenlijk?”, ik: “Euh…een witte?” – en het ging allemaal wel iets beter dan de vorige keer! Ik heb inmiddels ook tijd om ook een beetje om me heen te kijken en wat me daarbij…
Iemand om het songfestival mee bij te kijken!
Geheel tegen mijn eigen verwachting in ben ik al weer thuis! Het begon allemaal nogal matig namelijk. Op de een of andere manier hadden mijn vaten er geen zin in en lukte het pas na 5 keer om een infuus te zetten, in mijn rechterelleboog. Een rotplek! Mijn arm moest op een kussen en ik…
Hierbij verklaar ik het seizoen 2006 officieel voor geopend!
Kleine jongens worden (heel) groot ??