Plaatje
Verste ooit gerend en ook met alles erop en eraan: wind, hagel en een regenboog ? #hardlopen #hardlopenisleuk #utrechtmestadsie
Verste ooit gerend en ook met alles erop en eraan: wind, hagel en een regenboog ? #hardlopen #hardlopenisleuk #utrechtmestadsie
Het grote wachten is begonnen. #slowcooker
Handig, zo’n longboard!
Oef. Als je voor het eerst in honderd jaar weer eens gaat sporten, dan weet je van tevoren dat het pijn gaat doen. Achteraf valt het qua spierpijn gelukkig (nog) best mee, dus ik ga ik zeker nog een keertje squashen! Sporten leidt trouwens ook de aandacht af van het feit dat er gisteren een…
Suf zeg. Heb ik eindelijk weer een coolbook om stukjes op te schrijven, word ik ziek. En thuis hebben we al een week geen internet. Ziek zijn zonder internet is stom!
Helemaal naar Houten gegaan voor mijn afspraak met de arboarts, blijkt de afspraak automatisch geannuleerd omdat ik beter gemeld ben. Daar sta je dan met je goede gedrag! Gelukkig kon ik nog op dezelfde strippen terug…
Bier van Kaliber! #kaliberfest