Plaatje
Tijd voor gin tonic, yo! #chillings #gintonic #hermitgin
Tijd voor gin tonic, yo! #chillings #gintonic #hermitgin
Ik ging naar ‘Utrecht, Caravaggio en Europa’ in het Centraal Museum. Geen lullige schilderijtjes, nee gewoon van die grote lappen ?Heel tof! #caravaggio #centraalmuseum #schilderkunst #meteengrotek
Buitje, even schuilen ??
Hallo herfst! #moestuin #noggenoegtedoen
Vanavond eten we Griekse salade. Met hele geit. #jippieyamas
Nog een kort nachtje slapen en dan zijn Grote Zus en Kleine Nichtje eindelijk in Nederland! Niet vergeten de batterijen van mijn camera op te laden en dan ben ik een hele maand kiekeboe spelen!
Het was bar koud, maar ik moest toch echt even de deur uit. Een echte winter!