Plaatje
Alweer pasta!
Alweer pasta!
FC Utrecht Fun Run met mijn broertje! Kun je zien dat we familie zijn? #fcutrechtfunrun #hardlopen
Vorige week zag ik Bridget Jones’s Diary deeltje twee, er was iemand jarig, ik ging naar de Now en Wow, Sinterklaas kwam langs, ik zag nog een film, Underworld dit keer, ik ging uit eten (twee keer), ik moest werken, las honderduizend stukjes op andere logs, er waren leuke mensen en er waren verschrikkelijke mensen,…
Kleine jongens worden (heel) groot ??
Verstoppertje ??
Hardlopen aan zee (nou ja hard, het is wel vakantie natuurlijk) ??
In tegenstelling tot de meeste mensen lijkt het wel, ga ik gewoon VOOR stemmen op 1 juni. Meer samenwerken is belangrijk! En er kwam uit de referendumwijzer dat ik het voor 70% eens met wat er dan ook aan beleid is bedacht, dus nee stemmen zou dan een beetje suf zijn. Jullie?