Plaatje
Bieslook in bloei ?? #moestuin
Bieslook in bloei ?? #moestuin
Chef’s Special! Dolle boel! #ronda #tivoli
Ik weet het, het is schandalig. Excuus! Afijn, weblog was stuk, ik had geen onwijze haast om de boel te maken, maar nu begint het toch een beetje te irriteren dat ik niks kan zeggen (over klussen uiteraard) dus vandaar deze tijdelijke versie. Ik ben even overgestapt op WordPress en ik blijf hier voorlopig (of…
Vandaag is een stoere dag; het is even lang licht als donker; dag en nacht zijn even lang. Raar idee toch (via Puur.log)?
Pasta di mama 🙂 #lekkellekkel
Cougettesoep. #lunch
Erwtenoogst! #moestuin