Plaatje
Meer rabarber! #moestuin
Meer rabarber! #moestuin
Huisje, boompje, haardje. Fijne kerst allemaal! #kerst
Dankbaar seizoen ?? #knutselenmetkinders
Sneeuwplaatje 🙂
Als het boven de 25 graden is, eten we salade ? #dafnelikes #dafnelikeskookboek
Gisteren het konijn weggebracht naar zijn nieuwe beste vriendje, Tye. Was eigenlijk voor het eerst dat ik zo’n kersvers mensje ontmoette. Alles zit er al op en aan, da’s toch wel heel erg bijzonder, was er zowaar een beetje ontroerd van. Ha! En dat terwijl ik zo stoer ben (en nooit moet snikken bij Extreme…
Verstoppertje spelen met Jopie ??