Plaatje
Nu is het echt lente in de #moestuin! Vrolijk Pasen!
Nu is het echt lente in de #moestuin! Vrolijk Pasen!
Ik verveel me, dus toen ik net mijn loonstrookje in de bus kreeg, heb ik voor de lol zitten uitrekenen hoeveel de belastingdienst me nou eigenlijk naait dit jaar. En het is veel! Aan het begin van het jaar ging ik van 40 naar 36 uur (heerlijk), maar dat scheelde best wat geld. Belastingtechnisch gezien…
Als ik ze zou tegenkomen op straat zou ik even omlopen, maar het was natuurlijk wel lachen dat ze wonnen. En zonder die maskers zijn ze vast heel aardig en leuk met kinderen en dat soort dingen. Voor iedereen die het gemist heeft, hier kun je het optreden van Lordi terugkijken.
We will rule over all this land, and we will call it… This Land. #firefly
Bij mijn kappertje. Alleen voor als je durft! #missbehave
Ondertussen in de olijfboomgaard… #yamas
Koekiemonstertraktatie!