Plaatje
Vanavond eten we Griekse salade. Met hele geit. #jippieyamas
Vanavond eten we Griekse salade. Met hele geit. #jippieyamas
Na een suffe introductieles vorige week ben ik vandaag voor het eerst echt naar de sportschool gegaan. Omdat ik niet als een dolle van stapel wil lopen, heb ik het keurig bij een half uurtje loopband gehouden. En ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vond het zowaar stiekem best wel leuk! Misschien…
Boel veel shrubbery in dit land! #aus2015
Here comes the plum ? #moestuin #pruimen #gratisafhalen
Dit keer hoefde ik geen vieze drankjes te drinken van te voren, dus de scan ging eigenlijk best snel. Wel jammer dat ze drie keer moesten prikken eer het infuus op zijn plek zat en uiteindelijk bleek dat een iets te smal adertje ofzo en deed de contrastvloeistof reuze zeer. En daarna is het scannen…
Hello world!
Gevulde inktvis in het lievelingsrestaurant! #jippieyamas