Beter
Zo, daar ben ik weer. Alleen nog niet helemaal…ik ben mijn stem kwijt! En dat is niet sexy, dat is heel erg onhandig!
Zo, daar ben ik weer. Alleen nog niet helemaal…ik ben mijn stem kwijt! En dat is niet sexy, dat is heel erg onhandig!
Uurtje geleden een courgette en een ui geoogst. #soep #moestuin
Een van de interessansteinteressantste onderdelen van mijn werk draait om usability van websites. Hoe zorg je dat een website lekker werkt, begrijpelijk is en je je bezoekers niet irriteert maar juist datgene brengt waar ze naar op zoek zijn precies op de momenten dat ze erop zitten te wachten. Usability – de Nederlandse term ‘gebruiksvriendelijkheid’…
Heb voor mijn verjaardag boekenbonnen gekregen van de papa en de mama…alsof ik nog niet genoeg te lezen heb!
Lavas en selderij voor in de soep! #moestuin #kippensoep
Sneeuwplaatje 🙂
Vorige week zag ik Bridget Jones’s Diary deeltje twee, er was iemand jarig, ik ging naar de Now en Wow, Sinterklaas kwam langs, ik zag nog een film, Underworld dit keer, ik ging uit eten (twee keer), ik moest werken, las honderduizend stukjes op andere logs, er waren leuke mensen en er waren verschrikkelijke mensen,…
Reacties zijn gesloten.
Lang leve de compie ! Hoef je niet te schreeuwen maar enkel te typmiepen, hihi..
Kun je je toch nog laten horen in deze gekke wereld !!!
Zo is het! Ik sta alleen verder de hele tijd voor lul…of nee, het is meer dat ik me zo onbeschoft voel. In winkels bijvoorbeeld ben ik nou echt zo\’n lompe klant, beetje nee schudden voor het bonnetje en niet kunnen antwoorden als personeel vriendelijk goedemiddag zegt!