Bloemetje!

Omdat het vrijdag is denk ik, of omdat hij toch in de bloemenwinkel was, of omdat ik best wel goed nieuws heb gekregen, of wat dan ook: ik kreeg vanmorgen een bloemetje van de baas. Vinnik leuk!

Omdat het vrijdag is denk ik, of omdat hij toch in de bloemenwinkel was, of omdat ik best wel goed nieuws heb gekregen, of wat dan ook: ik kreeg vanmorgen een bloemetje van de baas. Vinnik leuk!
Ja, handig, nou weet ik het nog niet!
Yoga met gezelschap. Sam is normaal heel goed in mediteren, maar niet wanneer hij honger heeft ? #yoga #jajekrijgtzoeten #yogavoorbeginners
Ik ga nog steeds hoor, elke maandag- en woensdagmiddag een uurtje. Stukje Oprah meepikken en dan Laguna Beach op MTV. Lekker hardlopen! En – call me crazy – maar toen ik vanmorgen in de spiegel keek, geloofde ik bijna dat het effect heeft. Jeuj!
Oh hai! #kittenspam
Omdat vorige week alle front-enders op kantoor vrij waren behalve ik, heb ik er heel wat moeite voor moeten doen om afgelopen vrijdag toch vrij te krijgen (stiekem het vriendinnetje van mijn projectmanager mailen bijvoorbeeld, omdat die ook aan klooein met stof doet en dus snapt hoe belangrijk dat is). Ik moest wel vrij hebben,…
Lente! #moestuin #kersenbloesem #hollandseluchten
Reacties zijn gesloten.
Wat voor een goed nieuws?? en gaan we nou morgenavond na een harde dag werken nog even wat drinken??
Biertje drinken is prima (en het goede nieuws: de uitslagen van mijn bloedonderzoeken zien er vooralsnog goed uit)…
Waarschijnlijk zijn we van ’t weekend weg, tenzij A. ziek blijft …. Ziek? Ja, A. is ziek… 🙁
bloedgoednieuws trouwens!!
Oh zielig! A. is nooit ziek! Zal ik mijn bloemetjes komen brengen?