Thuis
Zo, daar ben ik weer! Knetterwakker van de jetlag, ben benieuwd hoe lang dat nog duurt. Het was awesome! Unbelievable! Helemaal leuk, volgend jaar ga ik gewoon weer!
Zo, daar ben ik weer! Knetterwakker van de jetlag, ben benieuwd hoe lang dat nog duurt. Het was awesome! Unbelievable! Helemaal leuk, volgend jaar ga ik gewoon weer!
Gisteren en eergisteren geheel tegen mijn principes in plafonds staan witten. Gelukkig heb ik verder geen vrienden meer die binnenkort verhuizen want ik ben ook echt wel klaar met verven in andermans huis. Ik moet wel zeggen, ook deze wordt moooooi! Dat belooft veel goeds wanneer ik eindelijk in mijn eigen huis kan, want dan…
…maar nog steeds geen druppel…
De afgelopen week is een grote Trip Down Memory Lane geweest. Het begon ermee dat ik besloot om alle oude coolbook archieven in WordPress te krijgen. Voor WordPress heb ik met twee verschillende blogsystemen gewerkt waardoor de de oude berichten uit een XML-bestand naar een database waren geconverteerd en weer terug naar een andere database….
Bij mijn kappertje. Alleen voor als je durft! #missbehave
Als je er zo over denkt, had de arboarts die bij vertrek tegen me zei “Ach, over een poosje gaat het vanzelf weer over” toch een beetje een punt. (En ik zei nog “Nou nee, meneertje, het is soort van chronisch”, maar hij luisterde al niet meer.) (Bron.)
Rondje lopen! #alsiktweehondjeswas
Reacties zijn gesloten.
jee! laura zegt nog steeds de hele dag nkje en ama…
🙁 we gaan snel skypen, want dat soort belangrijke woorden mag ze natuurlijk niet vergeten!
Mrs. Wouterlooood, welcome back!
Euh… miss Wouterlood natuurlijk 😀
Haha, ja Grote Zus is de Missus 🙂
Daar hou ik je aan!! Geertje, Tye en ik gaan dan gewoon mee 🙂 dan weet je dat vast 🙂 Nu eerst met Jurgen even een weekje sneeuwhappen!!
We hebben je gemist, fijn dat je weer terug bent! xx