Schuitje varen
Bootje (een schip, een schip!)..

…flesje champagne…

…stukje varen!

Bootje (een schip, een schip!)..

…flesje champagne…

…stukje varen!

Ik zat een beetje te bladeren door mijn Flickr account, kwam ik zomaar dit plaatje tegen. Toen ging het een stuk beter dan afgelopen weekend! Ja, ik ben het, op mijn houten schaatsjes op de Zoeterwoudse Singel in Leiden.
Op excursie geweest in het zuiden van het land!
Een halve dag voordat we vertrokken belde de dokter. Ik ging toch op vakantie? Dan moest hij nog even zeggen dat ik met de medicijnen die ik krijg absoluut niet in de zon mocht. Dat ik met factor 30 onder een parasol moest blijven. Poep! Uiteindelijk bleek dat niet erg, het was er namelijk zo…
Helemaal naar de andere kant van Utrecht gefietst om een stukje te zwemmen, is het zwembad dicht. En niet een beetje dicht, nee, voor onbepaalde tijd dicht. “Per direct gesloten omdat er enig gevaar bestaat op het breken van de ophangconstructie. (…) De gemeente gaat zo spoedig mogelijk onderzoeken voor welke groepen een alternatief kan…
Ben weg! Tot over twee weken!
Samen op reis is veel gezelliger! Jammer dat hij niet echt meewerkt met inpakken, ik moet alles zelf doen!
Reacties zijn gesloten.
Ach… dan verkoop je toch gewoon de boot!
Maar van wie is hij dan, deze mammoettanker?!
Van ‘een’ vriend van ‘de’ vriend! Hij is zelf kapitein en als ie eens een keertje thuis is, dan woont ie op dit slagschip 🙂
Beroepsdeformatie dus!
Berend Botje ging uit varen Met zijn scheepje naar Zuidlaren…. Loosdrecht 🙂
Kickuh ding!!