Plaatje
Supergaaf verjaardagscadeau gekregen van mijn ouders!
Supergaaf verjaardagscadeau gekregen van mijn ouders!
In tegenstelling tot de meeste mensen lijkt het wel, ga ik gewoon VOOR stemmen op 1 juni. Meer samenwerken is belangrijk! En er kwam uit de referendumwijzer dat ik het voor 70% eens met wat er dan ook aan beleid is bedacht, dus nee stemmen zou dan een beetje suf zijn. Jullie?
Hierbij verklaar ik het seizoen 2006 officieel voor geopend!
Klooien in de keuken. Note to self: volgende keer handschoentjes aan. En niet in je ogen wrijven. #jalapeno #pickle #inmaken
Ik dacht altijd dat ik alleen de ‘inwendige’ versie van SLE had en dat het qua buitenkantje wel mee viel, maar daar ben ik even hard op teruggekomen zeg. Het begon met wat plekjes en dat werden er meer en meer en meer, tot ik h e l e m a a l onder zat….
Zwemmen in de achtertuin in Oss. Tevens de geboorteplaats van de HEMA-worst.
In een zoektocht naar het correct gebruiken van titulatuur voor een opdrachtgever op werk, kwam ik terecht op Wikipedia, waar het volgende prachtige stukje tekst stond. Noem mij maar s.t. vanaf nu! “In de aanhef van een algemene brief, waarbij je niet weet aan welk publiek de aanhef is gericht of wat de titel van…