Plaatje

Slee vergeten in te pakken ??#indeautoblijven #snelterugnaarhetstrand #tenerife

Slee vergeten in te pakken ??#indeautoblijven #snelterugnaarhetstrand #tenerife
Supermooi strandje!
Een middagje kleien. #weereenswatanders
Make a wish (het huis staat nog) 🙂 #happy2014
Een paar weken terug realiseerde ik het me opeens: ik fiets door rood licht, over de stoep en eenrichtingverkeer straten van de verkeerde kant in. Dan luister ik nog een heleboel mp3’s, gebruik wat minder legale software en jat nog wel eens een batterij op werk voor mijn mp3-speler. Eigenlijk gaat er geen dag voorbij…
Floep! En toen was ik weer thuis! (Nu al? Ja dinsdag al, en niet eens vanwege medische redenen. Maar dat verhaal komt nog wel. De foto’s komen niet. Ja een paar. Want eerst had ik drie camera’s, nu nog maar twee. En ik had ook een iPhone. En nu niet meer. En dat was allemaal…
FC Utrecht Fun Run met mijn broertje! Kun je zien dat we familie zijn? #fcutrechtfunrun #hardlopen