Plaatje
Chillen in het subtropisch zwemparadijs. #jahijdoethetnog
Chillen in het subtropisch zwemparadijs. #jahijdoethetnog
Iemand nog een goed recept voor sambal? Ik krijg nogal veel pepers… #moestuin #blackscorpiontongue #hotshit
Het enige voordeel van een week om 06:15 uit je bed moeten is dat je de meest mooie zonsopgangen te zien krijgt :-).
Eindelijk begin ik me weer een beetje mens te voelen! Ik ben zowaar naar het einde van de straat gelopen en terug zonder te hyperventileren en ik heb zelfs een beetje kleur gekregen van het stiekem in de zon zitten. Ben wel weer misselijk, maar dit keer vanwege de paaseitjes, precies zoals het hoort!
Het waait in Sardiniƫ!
Nummer 5 opgehaald bij de Halve van de Haar (de 5km). Gaat wel lekker zo dit jaar ? #halvevandehaar #medalmonday #12medaillesin12maanden #hardlopen #hardlopenisleuk #ikhadmijnhaarwelmogenkammen