Plaatje
Pizza van flatbread! #lekkellekkel
Pizza van flatbread! #lekkellekkel
Na een superlange reis uit London ben ik eindelijk weer thuis. En dat hele conferentie gedoe is wel superleuk, maar ik denk dat ik nu gewoon een poosje thuis blijf. De tuin is een jungle, ik moet echt een keer schoonmaken en ik heb zin om Hollandse dingen te gaan koken. Ik bedoel, pints smaken…
Ik liep naar binnen, ik keek nog eens goed en ik nam een beslissing. Ik ga hem kopen!
Als ik nou net doe alsof ik voor de andere ploeg ben dan degene waarvan ik wil dat ze winnen, zou de ploeg waar ik (stiekem echt) voor ben dan winnen? Want elk land waar ik voor was heeft tot nu toe verloren… Frankrijk! Go Frankrijk! (Ja ik weet het, de Italianen stinken en zijn…
Nu is het echt lente in de #moestuin! Vrolijk Pasen!
Tweekoppig monster! #kittenspam
Klaar! #moestuin