Plaatje
Bier van Kaliber! #kaliberfest
Bier van Kaliber! #kaliberfest
Het lijkt wel alsof ik met vakantie ben, maar dat is niet zo hoor! Ben alleen superdruk met werken, klussen in het klushuis (wordt mooi!) en boeken lezen. Ik beleef ook helemaal niks bijzonders, dus vandaar dat hier zo weinig staat de laatste tijd. Beloof beterschap!
We zijn Ik ben druk plannen aan het maken voor het klussen in het nieuwe huis (je moet wat als je nog heel veel nachtjes moet slapen voor je erin kunt) en zo nu en dan krijg je tips waar je echt wat aan hebt. In de tussentijd kun je ook nog even wat vriendschappen…
Je moet toch iets met je overvloedige augurkenoogst! #inmaken #moestuin #oogst
Ik heb een hoop aanspraak met mijn nieuwe hardloopshirtje ? #geintjenatuurlijk #hardlopenisleuk
Hardlopen aan zee (nou ja hard, het is wel vakantie natuurlijk) ??