Plaatje

Traditionele, oudjaarlijkse relatiegeschenkenbingo op kantoor! #happynewyear

Traditionele, oudjaarlijkse relatiegeschenkenbingo op kantoor! #happynewyear
Ondertussen is er in de #moestuin nog genoeg te snacken!
Zou het dan toch? Eindelijk? KNMI: lange termijn, zaterdag 17 juli tot en met dinsdag 20 juli: “Waarschijnlijk overgang naar normaler zomerweer.” (Ja, ja, ik kom er nogal veel de laatste tijd. Maar dat komt omdat ik steeds moet fietsen. En steeds als ik moet fietsen gaat het regenen. Dus dan check ik of ‘het…
Weg met die iPod, ik wil dit. Vandaag nog!
Gisteren heb ik geleerd hoe je moet solderen, die twee weerstandjes naast elkaar zijn mijn werk ? ik kan nu trouwens ook kabeltjes strippen en klungelen met een lijmpistool. #vanallemarktenthuis #solderenkunjeleren #kaliber #kerstactie
Het wordt een mooi abrikozen jaar! #moestuin
Mijn postgedrag hier is tijdelijk even wat minder, omdat ik bezig ben met mijn tiendaagse rijopleiding en dat hakt er nogal in. Ik vind het allemaal heel leuk, maar het is wel erg vermoeiend. Gisteren voor het eerst echt op de weg gereden 🙂 Doodeng! Het opschakelen heb ik wel zo’n beetje door, alleen met…