Plaatje
Oogst! #moestuin
Oogst! #moestuin
…datkunjewelziendatbenik! Poe. Je verjaardag de avond tevoren in de kroeg vieren is reuzegezellig, maar nu – op de grote dag zelf – voel ik me toch een beetje slapjes. Gelukkig heb ik nu zo’n leeftijd dat ik me nergens meer voor hoef te schamen 🙂 Kom maar op met die kadoooooos!!
Hallo herfst! #moestuin #noggenoegtedoen
…met bloemen! Van mijn collega’s! En gisteren kreeg ik ook al zulke mooie van de ouders van. Superleuk!
Zei ik 10 weken? Vanmorgen kwam er een mannetje met een pakje en nu heb ik mijn telefoon weer terug 🙂 Ik weet alleen niet of het probleem verholpen is, want in mijn poging te vergeten dat ik hem ooit gehad had, heb ik de batterij (die ik niet mee hoefde te sturen) ergens thuis…
Ondertussen in mijn Griekse achtertuin… #jippieyamas
Lente! #nunogeenbeetjezon