Plaatje
Het waait in Sardinië!
Het waait in Sardinië!
Bovenop de Montaña Roja! #krampinmijnkuiten
Lente langs mijn hardlooppaadje! #hardlopen #tulpen
Ik word uitermate depressief en geïrriteerd van de BCC. Elke keer dat ik er iets *moest* kopen (soms moet dat) was het een drama. Er is nooit een medewerker beschikbaar, of de medewerker weet niets, of ze zien ons aan voor sloebers en doen alsof we achterlijk zijn (zodat wij om het tegendeel te beweren…
Op bezoek in de stekjesfabriek bij @toloveandlogic!
We hebben een kadootje gekocht voor onszelf…een Mac mini die mag gaan dienen als mediacenter. Even mee gespeeld, helemaal leuk!
Omdat ik niet goed ben, krijg ik dit jaar zowaar de compensatie eigen risico vergoeding van het CAK. Vijftig hele euro’s die ik natuurlijk niet aan medicatie ga besteden maar aan een avond met bier. Zo. Dat zal ze leren. Ik slik immers precies dezelfde medicatie als vorig jaar en het jaar ervoor, maar toen…