In de sportschool deel VI
Sinds de avonturen van afgelopen woensdag heb ik niks meer van broertje gehoord…zou het wel goed gaan?
Sinds de avonturen van afgelopen woensdag heb ik niks meer van broertje gehoord…zou het wel goed gaan?
Had ik al gezegd dat ik niet zo goed ben ik wachten? Gisteren gingen we direct na mijn sporten naar het spreekuur van de dierenarts. Om 19:00 uur precies zaten we met Jopie en zijn ontstoken oog in de wachtkamer. Er waren 4 wachtenden voor ons. Ik had honger. Ik ging tussendoor even boodschappen doen….
Mijn uitzicht van deze week. Op de bank met Sam en Moos en mijn twee gebroken ellebogen. ?? #rusthouden #komtvanzelfgoed
November in de #moestuin
Wat een goed voetbalweekend! Dat Oranje won, dat was sowieso leuk, maar het meest heb ik genoten van de Afrikaanse teams. Die benen!
Toen ik de eerste keer zakte kocht ik een kilo bonbons om mezelf te troosten. Bij de tweede keer heb ik shoppen geprobeerd om me beter te voelen, en ik moet zeggen, ook dat werkt prima! De volgende keer ga ik wel gewoon slagen hoor, want het begint wel een dure hobby te worden. Het…
Koud buiten, heet binnen. #chiliconcarne #hotandspicy
Reacties zijn gesloten.
kreeg net een email…. hij leeft nog!
wat heb je met hem gedaan zeg!
Nou niks! Ik zei de hele tijd, als je geen zin meer hebt kunnen we ook stoppen hoor. Maar hij wou doorgaan!