Groundhog Day?
Ook al werd ik vanmorgen wakker van een jankend kind in de straat (voor de zoveelste keer), mag vandaag alsjeblieft mijn Groundhog Day zijn…?!
Ook al werd ik vanmorgen wakker van een jankend kind in de straat (voor de zoveelste keer), mag vandaag alsjeblieft mijn Groundhog Day zijn…?!
Er waren wat mensen jarig, er waren een aantal boten, er was een IJsselmeer en dus werd er gevaren!
Als je net als ik een zwak hebt voor indringende nieuwsfotografie dan is de tentoonstelling “The Art of News” van Raymond Rutting zeker de moeite waard. Het kost niets en het geeft je ook mooi de kans om het stadhuis van Utrecht met zijn vreemde architectuur eens van binnen te bekijken!
Handig hoor, dat ze in de metro omroepen welk station we naderen. Dan weet ik – toch een beetje een provinciaaltje – tenminste zeker waar ik eruit moet. Alleen wanneer het omroepbandje een station voorloopt, dan stap ik dus op het Weesperplein uit in plaats van het Waterlooplein. (Gelukkig hebben de metrostations ook hele grote…
Wodka-ranja drinken, dansen en Buutvrijen spotten? Haar laten knippen of een massage ondergaan door de jongetjes en meisjes van Losjes? Het wordt een bende, een puinhoop en een spektakel! En doe je shirt aan!
Fiets je helemaal naar het zwembad om braaf te sporten, is het dicht! Diplomazwemmen voor kindertjes en ik mag niet eens meedoen. Vind het stom!
Na het werk heel hard naar ons geheime plekje aan het water gescheurd; het wordt weer een mooie zomer! En pas terug gaan wanneer de zon bijna helemaal onder is.
Reacties zijn gesloten.
Hoezo?? nou maak je me nieuwsgierig!!
Vinkeveen, opblaasbanden van 1 euro, beetje dobberen in de zon. Priceless!