Gelukkig nieuwjaar!
Ik hoop dat de rest van het jaar net zo leuk wordt als het feestje dat we vierden toen het net begon! Dus bij deze allemaal een gezellig 2006 gewenst!
Ik hoop dat de rest van het jaar net zo leuk wordt als het feestje dat we vierden toen het net begon! Dus bij deze allemaal een gezellig 2006 gewenst!
De kwaliteit van de foto zuigt een beetje, maar ach, regenbogen rock!
November in de #moestuin
Ondanks de schaduw die er over deze dag gevallen was, gingen we toch even de stad in. De vrijmarkt ontwijkend hebben we met vrienden een klein dansje gedaan op het Domplein. En een klein biertje gedronken. En cheeseburgers gehaald bij de Mac, aangezien “twijfelachtig bereid voedsel” met die enge griep die op de loer ligt…
Gevulde inktvis in het lievelingsrestaurant! #jippieyamas
Maliebaanloop! Medaille nummer 5 is binnen, dus ik ga de rest van het jaar rustig uitlopen ? #hardlopen #hardlopenisleuk #maliebaanloop #maliebaanloop2017
Pootjes in de knoop.
Reacties zijn gesloten.
Jij ook!
dat je maar heel gelukkig mag worden in dat paleis wat vanaf vandaag van jullie is geworden!! xxx
Veel geluk achter jullie luikjes!
Oh, het huisje is ZO leuk!! Snel komen kijken 🙂
It looks soooooo cute! Zullen wel heerlijke uurtjes gaan worden zittend op een berg kussens in die prachtige erker! Wijntje erbij, I’m jalous!