Drie-agstuh muurplaaaooot?
Bouwvakkers zijn om te lachen, maar die met een Utregs accent helemaal. Bij de buren zijn ze ‘iets’ met het daaaoook aaaoon ut dooeen, en Adriaaaoon de bouwvakker is steeds aan het bellen. Ik kom niet meer bij!
Bouwvakkers zijn om te lachen, maar die met een Utregs accent helemaal. Bij de buren zijn ze ‘iets’ met het daaaoook aaaoon ut dooeen, en Adriaaaoon de bouwvakker is steeds aan het bellen. Ik kom niet meer bij!
Het patroon en de stof lagen al bijna een jaar te versloffen op de plank, maar dit weekend heb ik eindelijk een de tijd genomen om daar wat aan te doen. Uiteindelijk was het even puzzelen omdat ik een karige hoeveelheid stof had gekocht, maar hier is ie dan! Mijn nieuwe groene rok! Ik heb…
…op eerste kerstdag een IKEA kast in elkaar te zetten? Ik laat jullie nog wel weten of mijn relatie dat overleefd heeft…! (Nu staat het op internet dus het Moet en Zal gebeuren!)
Misschien maak ik binnenkort wel een eigen tutorial, maar vooralsnog ben ik heel blij dat hij zo geworden is: mijn nieuwe hoesje voor mijn moleskine! Het idee heb ik overigens gejat van deze site en van deze site leerde ik hoe je een omkeerbare boekomslag maakt, handig man, dat internet)!
Gisteren toch mooi de wastafel verkocht; 1-0 voor mij!! Heb helemaal de smaak te pakken…wat zal ik nu eens verkopen?
Afgelopen vrijdag kreeg ik mijn boek binnen dat ik bij Amazon besteld had…en het is zo leuk! Ik ga nog niet verklappen wat het nieuwe project precies is, maar er zijn in ieder geval heel veel verschillende soorten garen voor nodig. Check dat!
Vandaag had ik mijn vrije dag en dus kon ik mooi verder met de mini-renovatie van de keuken. Ook handig dat het lekker warm is, want als je om een uur of tien een eerste laag wit tegen het plafond foempt, kun je ’s middags al de tweede laag doen, zodat het er meteen lekker…
Reacties zijn gesloten.
hehe… accentjes zijn inderdaad erg leuk. Ik werk zelf in Utrecht en hoor het ook regelmatig.
Verder heb ik een collega uit brabant en die praat ook echt brabants. Gewéldig! 🙂
Joa, moar da kenk ook heur! Zo ploat Utregs Proatuh as un achterlukkuh! Moar joa, wa hejje er oan he 😉
Sooo jochie, hedduh een nieuwe Ooopul Aaoosstroooaaa?
Brabants is ook heel grappig, zo van ‘da-ge-da-witte’ enzo 🙂
tja
🙂 Brabants is lief! (tenzij mensen ‘worruh’ zeggen, daar kan ik niet zo goed tegen, of als ze ‘bij’ zeggen en het is ‘bij me’ of ‘bij zich’ maar dat geheel terzijde)… Utregs daarentegen is plaaaoooot 🙂
En wie ben ik eigenlijk om daar wat van te zeggen…met mijn enorrrrme Leidse rrrrrrr!
Haha! (met zaggggte G)
Da ge het maar wit war!!