Plaatje

Klooien in het bos met vriendje Bas ? #goeiehond #jeep

Klooien in het bos met vriendje Bas ? #goeiehond #jeep
Net zitten kijken naar een van mijn lievelingsseries van het moment: House M.D. Die serie is een echte opluchting. Mensen komen doodziek binnen en worden door minimaal vier artsen tegelijk behandeld en als ze echt niet kunnen vinden wat er mis is doorzoeken ze ook nog even je huis. Dat zie ik mijn reumatoloog toch…
Heel klein nieuw vriendje gemaakt! #jippieyamas
Met de IKEA gids op schoot is het een stuk leuker een begroting maken dan met al die mooie designtijdschriften. Het betekent ook dat mijn oude – nog in prima staat verkerende – rode bank weg mag. Anyone interesse?
Het is een heel goed druivenjaar ??? #moestuin
Natuurlijk even naar de Botanische tuinen. Hoewel ook hier een hoog Harry Potter-gehalte…
Ik ben eruit, ik ga een digitale spiegelreflexcamera aanschaffen. Maar voor het zover is mag ik die van mijn baas een dagje uittesten voor een werkgerelateerd dingetje. Ik heb echt leuk werk! (Het wordt hoogstwaarschijnlijk een Nikon D90. Vaders, wat zeg jij ervan?)