Plaatje

Yoga met gezelschap. Sam is normaal heel goed in mediteren, maar niet wanneer hij honger heeft ? #yoga #jajekrijgtzoeten #yogavoorbeginners

Yoga met gezelschap. Sam is normaal heel goed in mediteren, maar niet wanneer hij honger heeft ? #yoga #jajekrijgtzoeten #yogavoorbeginners
Altijd leuk wanneer er ineens weer reacties verschijnen op (hele) oude berichten. Deze keer is de chocoladetaart aan de beurt. Zou het door Grote Zus komen?
Ik ben heel erg blij met het Nederlandse ziektekostenstelsel. Want van deze heb ik er dus 4. En niks betalen he!
Klooien met kruiden. #bijnaweerbeter
Het had me natuurlijk al moeten opvallen dat toen ik hier gisteravond gezellig zat er verdacht weinig treinen voorbij kwamen. Maar ja, wijntje, hapje eten, kletserdeklets, tijd vliegt! Dus toen ik uiteindelijk nietsvermoedend op het station was aangekomen om terug naar Utrecht te gaan, bleek er iets aan de hand. Iets met ‘logistieke redenen’ (stroomstoring…
We hebben twee tuinstoelen… 1 keer raden wie er op een krukje zit ??
Er is iets mis met mijn aura. Eerst moet ik verschrikkelijk hard werken zodat ik geen tijd heb voor de foto’s, stort daarna mijn computer thuis in elkaar. Ergens is het dan wel handig dat ik op deze mooie zondagmiddag gewoon op kantoor zit, zodat ik tenminste nog een berichtje kan typen. Pfff. Gelukkig begint…