Plaatje

Muurtje geverfd, drankje verdiend! #gintonic #tanqueray #nooitmeerverbouwen

Muurtje geverfd, drankje verdiend! #gintonic #tanqueray #nooitmeerverbouwen
Ik ben heel erg blij met het Nederlandse ziektekostenstelsel. Want van deze heb ik er dus 4. En niks betalen he!
Banaantje anyone? #platano #banana #roadtrip
Hallo herfst! #moestuin #noggenoegtedoen
Naast het winkeltje op Marktplaats, ben ik nu ook verkoper geworden op Bol.com. Want boeken verkopen via Marktplaats schoot voor geen meter op. Na een dag stonden we al op pagina 50 en voor de verkoop is dat niet best. Op Bol.com gaat het beter! Na een dagje heb ik al een reactie! Eens kijken…
Mental note voor de volgende keer dat ik zelf sambal maak: doe handschoenen aan. Ik had nog wel de tegenwoordigheid van geest om de rest van de dag niet in mijn ogen te wrijven, maar mijn duimpjes (waarmee ik de zaadjes uit de pepers heb geschraapt) doen na een dag nog steeds een beetje pijn….
Een lichtpuntje in de gebeurtenissen van vandaag: Reina van Digidiary.co.uk is na een lange wandeling veilig thuis aangekomen en logt over haar belevenissen. Het zijn niet de leuke stukjes zoals we die van haar kennen, maar het is heel fijn om te horen dat alles goed met haar is.