Plaatje
Binnen sla kweken op water ? #moestuin #hydroponics #växer #ikea
Binnen sla kweken op water ? #moestuin #hydroponics #växer #ikea
Iedereen onwijs bedankt! Ik denk dat we het record snel-verhuizen gebroken hebben 🙂
Jopie gaat vast slapen.
Wel de bruid laten winnen! #huwelijk #stadskantoor #utrecht
Altijd leuk wanneer er ineens weer reacties verschijnen op (hele) oude berichten. Deze keer is de chocoladetaart aan de beurt. Zou het door Grote Zus komen?
Sambal gemaakt van de oogst Lemon Drop pepertjes. Kon alleen niet proeven of het echt naar citroen smaakt, want ik ging een beetje stuk op de pittigheid ? #moestuin
Hebben jullie dat ook? Dat je in de supermarkt komt en het brood is op? Altijd? Ik weet nu hoe dat komt. Want vandaag zat het brood voor de lunch op kantoor in een zak van de C1000 in een andere zak van de bakker die het brengt. Dat betekent dat bakkers heel vroeg ’s…