Plaatje
De buit is binnen! #maliebaanloop #blijei #fitgirl
De buit is binnen! #maliebaanloop #blijei #fitgirl
Nou moe. Heb ik eens een keer veel tijd (ik werk halve dagen), blijkt het poezebeest dat we ‘uitgezocht’ hebben nog niet zindelijk te zijn. Die woont dus nog steeds in het asiel en ben ik gedwongen Oprah te kijken. Zucht. Ik wil spelen!
Singelloop! Jaar voor geoefend, superblij met de medaille! Nog een medaille te gaan voor mijn 500km & 5 medailles doel van dit jaar ? #hardlopen #hardlopenisleuk #fitgirl
Met mijn vieze handen mijn tuindagboek bijwerken! #moestuin #minivakantie
Het ziekenhuis snapt er echt helemaal niets meer van. Mijn eiwitwaardes zijn weer aan het zakken (dus de chemo was niet helemaal kansloos) en dat is goed! Ik moet er wel weer een pilletje bij slikken, maar gelukkig wordt de prednison niet opgehoogd. Het slechte nieuws is dat ik die griepprik niet mag hebben. Leek…
Iets met een schaap en een dam, nou ja, deze katten wil je dus niet! En dit is mijn favoriete Kitler!
Oef. Ik was een weekje niet geweest (want niet zo lekker) en dat heb ik geweten. Ik stond gisteren 30 minuten te balen op de crosstrainer. Waarom ziet het er bij al die andere mensen zo makkelijk uit? Ik sta daar een beetje te overlijden met een rood aangelopen hoofd terwijl er bij al die…