Plaatje
Oogst! #moestuin
Oogst! #moestuin
Klooien in het bos met vriendje Bas ? #goeiehond #jeep
Lekkere koopavond als alles vroeg dicht gaat vanwege de storm…
Nou vond ik dat gedoe met een uur vooruit of een uur achteruit altijd al best wel ingewikkeld, als je aan de andere kant van de wereld zit wordt het nog veel moeilijker. Hier is namelijk vannacht de wintertijd ingegaan, en dus moest de klok een uur terug. Bij jullie ging de zomertijd in, en…
Moos is er! #kittenspam
Mental note voor de volgende keer dat ik zelf sambal maak: doe handschoenen aan. Ik had nog wel de tegenwoordigheid van geest om de rest van de dag niet in mijn ogen te wrijven, maar mijn duimpjes (waarmee ik de zaadjes uit de pepers heb geschraapt) doen na een dag nog steeds een beetje pijn….
Bier van Kaliber! #kaliberfest