Plaatje
Lekker briesje vandaag in El Médano!
Lekker briesje vandaag in El Médano!
Laatst had ik een telefonisch consult met de vervanger van de vervanger van mijn arts in het UMC. En die zei toen: “Over een week of drie moet je maar weer even langskomen.” Dus ik zeg: “Verbind me maar door met de receptie dan.” “Ja nee,” zegt hij, “Ik weet niet hoe dat moet, dus…
Lekker stukje wandelen door de boomtoppen! #aus2015
…nog dit jaar een keer parachutespringen. Zo!
Als je er zo over denkt, had de arboarts die bij vertrek tegen me zei “Ach, over een poosje gaat het vanzelf weer over” toch een beetje een punt. (En ik zei nog “Nou nee, meneertje, het is soort van chronisch”, maar hij luisterde al niet meer.) (Bron.)
Het enige voordeel van een week om 06:15 uit je bed moeten is dat je de meest mooie zonsopgangen te zien krijgt :-).
Het heeft gesneeuwd bij de vriendjes en vriendinnetjes die in Frankrijk op wintersport zijn!