Plaatje
Beetje uitgeschoten met kaneel 🙂 #moestuin #rabarber
Beetje uitgeschoten met kaneel 🙂 #moestuin #rabarber
Na een gezellig uitje met mama naar de Intratuin Kerstmarkt is mijn huisje nu helemaal kerstklaar. En vooralsnog lijkt Jopie de boel niet erg interessant te vinden, dus alle ballen zijn nog heel. Laat maar komen die kerstdagen! Ik heb nog een mazzeltje. Die drie weken ziekenhuis hebben ervoor gezorgd dat ik 6 kilo afgevallen…
Een jaar in fijne plaatjes! #bestnine2018 #bestnine #lievelingsnine
Het is weer bijna weekend, en dat betekent voor mij even geen internet en flink klussen. Voor degenen die wel internet hebben en niet tot hun oksels in de verf staan, vermaak jezelf dit weekend (of lekker op kantoor, na het slapie doen *dikke knipoog*) met ouderwets goed gamen (Commodore 64 games)!
We kunnen beginnen! #tedxutrecht
Nee! Boe! Mijn reumatoloog Dr. C. gaat helaas het UMC verlaten. Vandaag was mijn laatste bezoekje aan hem. Ik vind het best wel jammer, want we hadden het ondanks dat ik soms superziek was toch altijd best gezellig. Vooral zijn extreme uitlegkwaliteiten en uitgebreide raportages van mijn bloedbeeld gaan ik en Vaders missen. Maar ja,…
Chillen bij de moddervette goudvissen. #langevlucht