Plaatje

Hij doet ’t nog! #kayproII #nostalgie

Hij doet ’t nog! #kayproII #nostalgie
Met coolbook.nl! Nog niet alles werkt, maar ik ben nu al helemaal gelukkig!
Zo, daar ben ik weer. Verhuisd en wel. Dat ging overigens verbazingwekkend eenvoudig. Het grootste probleem zit hem in het opzeggen van mijn huidige account bij de ColdFusion-boeren in Amerika. Het land van de helaas niet onbegrensde opzegmogelijkheden. Of ik ze wil bellen. Op een beetje schappelijk tijdstip natuurlijk. Dacht het niet. Een e-mail kunnen…
Daar gaan we weer! #relatiegeschenkenbingo #kaliber
Mijn zomerkleren zijn weer gewassen en opgeborgen, ik heb weer een trui aan en ben aan het werk. Terug in het land dus, maar wel al plannen aan het maken voor mijn volgende trip naar Australie. Het was helemaal te gek!
Zo. De koffer is gepakt (hij is wel een beetje groot, maar dat is alleen maar goed, gezien de enorme boel slippers en bikini’s die ik daar ga kopen), de lijstjes zijn afgestreept en de hele papierwinkel is geregeld (visum, paspoort, douaneverklaring, briefje van de dokter). Ben er helemaal klaar voor (lees: ik ben verschrikkelijk…
Chillen op het serredak (wat we trouwens ook wel eens mogen schoonmaken). #samenmoos