Plaatje
Kerstboom. Check. #winteriscoming
Kerstboom. Check. #winteriscoming
Tuinieren in je korte broek! #moestuin
Het waait nog steeds! #jippieyamas
Ik zit hier op de bank met een dikke trui en mijn snowboardsokken aan – zijn ze nog ergens goed voor – boos te zijn op degene die mij deze verkoudheid heeft aangedaan. Gelukkig gaat het al beter dan gisteren, toen moest ik ook een muts op in huis want ik had het zo koud!…
Het stadsie verstopt in de mist… #wandelen #utrecht #frisseneus
Ik zit met stijgende verbazing naar dat programma te kijken, wat zijn die vrouwen eng! Maar het meest bizar is nog wel dat gabberwijffie. En die ander, die zei “De een is rascistisch, de ander niet, da’s gewoon je eigen smaak”. Oei. Of de mevrouw die het de hele tijd had over notabeeeelen. En die…
Eigenlijk had ik zin in nummer 19, maar aangezien we hier geen sinaasappelen hebben, ben ik voor nummer 20 gegaan. Eerst even opzoeken hoe of dat dat dan werkt, en dan schrijven en tellen, tellen, tellen! vrijdag op kantoor een kalme optelsom van nullen en enen Nu jullie!