Gezocht
Iemand om het songfestival mee bij te kijken!
Iemand om het songfestival mee bij te kijken!
Crackers met geitenkaas en tuinkers. #lekkellekkel
Oogst in oktober! #moestuin
Nog wat klein, maar ik moest ze gewoon mee naar huis. Opeten! #moestuin
Mijn papa was net op televisie bij B en W. Hij is nogal gecharmeerd van zonnepanelen en niet van de overheid, dus dachten ze, we nodigen hem uit om vervelend te doen tegen staatssecretaris van Geel. En dat deed ie goed! Hij zat bijna naast Fabienne en noemde de staatssecretaris ‘buitengewoon dom’. Nou ja, niet…
Het is me wat. Ging het net zo lekker met me, word ik geveld door longontsteking. Dat er hier dus al een poosje niks te beleven is omdat ik na een week doodziek thuis, opgenomen ben in het ziekenhuis, waar ik inmiddels al iets van 15 dagen lig. Gelukkig kan ik me van de eerste…
Sinds we begin januari aan het klussen sloegen, hebben we vrij vaak gebruik gemaakt van de verschillende afhaalservices in de buurt. Na twee weken friet en chinees (dat gaat vervelen) viel er een prachtige folder door de bus van een pas geopende pizza/döner toko. Een keertje proberen en we waren verslaafd: geweldige pizza’s! Niet van…
Reacties zijn gesloten.
Je bent van harte welkom hoor!
Zal ik mijn sleutels sturen 🙂 Weet nog een vakantiehuisje wat leeg staat hahaha
Hahaha, goeie! Als ik het thuis wil zien moet ik een tv kopen 🙂
grapje zeker?
Dat zijn geen grappen 🙂
Ah mag je thuis niet kijken 🙂 En terecht!
Was eigenlijk wel van plan om het te gaan kijken 🙂 Vermaak me altijd wel.
mmm. ben bezet tijdens de halve finale, maar vrij tijdens de finale :). Laat maar weten als je niets kan vinden.
Alies – geen fan?
EUROVISIE SONGFESTIVAL
18 mei: Halve finale Eurovisie Songfestival
Tijdstip: 21.00 uur – 23.15 uur
20 mei: Finale Eurovisie Songfestival
Tijdstip: 21.00 uur Eurovisie Songfestival (Nederland 2) – tot 00.15 uur
Mogen, mogen, dat is zo’n groot woord. Maar inderdaad, het mag niet hahaha 🙂
hee Boris! Nee, zeker geen fan. Au contraire! Een dergelijk kleurrijk spektakel is te verwarrend voor mij (als je begrijpt wat ik bedoel ;-))
Sorry Nic dat ik je log even als “chat-middel” gebruik.
Je mag bij mij komen kijken. Is wel een beetje laat op de avond….
Boehoehoe! Geen Treble! Nou, dan hoeft het allemaal niet meer :-/